Tilbage

I alt kr. 0 DKK

Til kurv
Levering 0,00 DKK
I alt 0,00 DKK

Ja, jeg accepterer forretningsbetingelserne

Kontakt:
PostNord
Hedegaardsvej 88
2300 København S
Kundeservice Erhverv+45 70 11 12 30
Kundeservice Privat+45 70 70 70 30
Pakkeboksen+45 70 21 80 62
Frimærker+45 70 21 80 75

Betaling

Som privatkunde betaler du med betalings- og kreditkort. Du kan benytte Dankort, eDankort, Visa, Visa Electron, MasterCard og Diners Club.

Betaling med kort sker samtidig med fremsendelse af ordren. Hvis nogle ordrer først vil kunne fremsendes på et senere tidspunkt, fx i forbindelse med et senere udgivelsestidspunkt, vil betaling først ske ved den senere fremsendelse.

Mindstekøb

Mindstekøb er pt. 70 kr.

Moms

I Danmark er der ingen moms på ustemplede frimærker. På andre varer i mobilshoppen er der 25% moms.

Forsendelse

Køber du for under 1.000 kr., sender vi din ordre som almindeligt brev. Ved køb over 1.000 kr. bliver forsendelsen sendt rekommanderet (anbefalet), som betyder, at der skal kvitteres for modtagelsen.

Bestiller du på en hverdag inden kl. 12, vil vi normalt sende din ordre samme dag. Leveringstiden er normalt to hverdage / arbejdsdage. Leveringstiden til Bornholm vil normalt være tre hverdage / arbejdsdage.

Ved bestilling af både frimærker/frimærkeprodukter og andre produkter vil du modtage flere forsendelser.

Fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde dit køb via Mobilshoppen uden begrundelse inden for 14 dage. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en af dig angiven tredjemand, dog ikke transportøren, får varerne i besiddelse. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på.

For at udøve fortrydelsesretten skal du meddele Post Danmark A/S, Carsten Niebuhrs Gade 4, 1577 København V, stamps@postnord.com din beslutning i en utvetydig erklæring (f.eks. ved brev eller e-mail). Du kan benytte en standardfortrydelsesformular, som kan rekvireres ved henvendelse til vores kundeservice på e-mail eller telefon, men det er ikke obligatorisk. Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Hvis du udøver din fortrydelsesret, refunderer vi dine betalinger, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse fra dig. Tilbagebetaling sker med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst. Du pålægges ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen, men du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne, herunder fragtomkostninger.

Købelovens mangelsregler finder anvendelse.

Reklamation

Reklamationsfristen er 2 år.
Reklamationer i forbindelse med din ordre sendes til:

Post Danmark, Frimærker
Carsten Niebuhrs Gade 4
1577 København V

Tlf.: 7021 8075 (man–tors kl. 9–16 og fre 9–15)
Fax: 3361 0977
E-mail: stamps@postnord.com

Du vil modtage enten samme vare eller en tilsvarende vare, hvis den oprindelige vare er udsolgt.

Registrering af dine oplysninger

Når du bestiller i Mobilshoppen, registrerer vi de oplysninger, du selv afgiver (modtager/afsender navn, adresse, telefonnummer, din e-mail-adresse samt de varer, du køber). Oplysningerne anvendes til at udføre den bestilling, som du har afgivet samt til forskellige former for interne statistikker. Kun medarbejdere hos Post Danmark har adgang til disse oplysninger. Vi videregiver ikke oplysningerne fra bestillingerne, og vi sender ikke uopfordrede e-mails uden dit samtykke. Vi opbevarer alle oplysninger i 5 år.

Alle kundeinformationer registreret i Mobilshoppen gemmes i vores database, og er ikke offentligt tilgængelige.

Besvarelse af e-mail

Hvis du sender en e-mail til os, svarer vi normalt indenfor 2 arbejdsdage. Du vil modtage en kvittering for modtagelse af e-mailen. Kræver dit spørgsmål nærmere undersøgelse og et mere fyldestgørende svar, kan der godt gå længere tid. Men vi svarer altid hurtigst muligt.

Har du spørgsmål og kommentarer, er du velkommen til at kontakte os

Post Danmark, Frimærker
Carsten Niebuhrs Gade 4
1577 København V

Tlf.: 7021 8075 (man–tors kl. 9–16 og fre 9–15)
Fax: 3361 0977
E-mail: stamps@postnord.com
Kontakt:
PostNord
Hedegaardsvej 88
2300 København S
Generelle spørgsmål+45 70 70 70 30
Pakkeboksen+45 70 21 80 62
Frimærker+45 70 21 80 75

Gem adressen

Næste >>
Kontakt:
PostNord
Hedegaardsvej 88
2300 København S
Generelle spørgsmål:
Pakkeboksen+45 70 70 70 30
Frimærker+45 70 21 80 62

Hvor skal dit køb leveres?

Samme som faktureringsadressen

Næste >>
Kontakt:
PostNord
Hedegaardsvej 88
2300 København S
Generelle spørgsmål+45 70 70 70 30
Pakkeboksen+45 70 21 80 62
Frimærker+45 70 21 80 75